PermalÀnk
Medlem ★
●

10 Ă„r gammal musmatta đŸ«Ł

Hej,

Denna pjÀs lÄg och skrÀpa i en lÄda. Minns att jag anvÀnde den en kort stund under sommaren 2014. Den uppfattas vara i nyskick trots Äldern.

Vill du ha den sĂ„ hĂ€mtar du den i Göteborg. Skickas inte en millimeter. 😊

Öppen budgivning.

LÀs hela annonsen hÀr

Visa signatur

Jag förstÄr, men vad menar du?

PermalÀnk
Medlem ★
●

Hade varit schysst i min samling, men kan inte motivera 45 mils körning för en musmatta 😂😂

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av osby0479:

Hade varit schysst i min samling, men kan inte motivera 45 mils körning för en musmatta 😂😂

HÄller pÄ röjer i kÀllaren och garderoben. Hittat en massa roliga saker. Tex ytterligare 5 musmattor. Jag kanske kan skicka den. Ska bara fÄ ordning pÄ vÄrstÀdningen.

Visa signatur

Jag förstÄr, men vad menar du?

PermalÀnk
Medlem ★
●

Var i gbg bor musmattan?

Visa signatur

Dell S2721DGFA ■ 5800X3D (Noctua NH-U12P) ■ RTX 3070 AORUS Master ■ 16x2 3200 CL16 ■ MSI B450M Mortar Max ■ Samsung EVO 970 1 TB ■ Fractal Design North + Switch OLED

Old: Pentium 4 -> Core 2 Duo E6750 -> i7 2600k -> R7 3700X

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av KorvMos:

Var i gbg bor musmattan?

Den bor precis intill Frölunda Torg.

Visa signatur

Jag förstÄr, men vad menar du?

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av iaken:

HÄller pÄ röjer i kÀllaren och garderoben. Hittat en massa roliga saker. Tex ytterligare 5 musmattor. Jag kanske kan skicka den. Ska bara fÄ ordning pÄ vÄrstÀdningen.

Hade varit superschysst, samlar pĂ„ Ducky prylar och denna har jag aldrig sett, har du nĂ„got annat sĂ„ kan jag sĂ€kert köpa det ocksĂ„ 😂😂

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av iaken:

Den bor precis intill Frölunda Torg.

Kan komma förbi imorgon och köpa den om det passar?

Visa signatur

Dell S2721DGFA ■ 5800X3D (Noctua NH-U12P) ■ RTX 3070 AORUS Master ■ 16x2 3200 CL16 ■ MSI B450M Mortar Max ■ Samsung EVO 970 1 TB ■ Fractal Design North + Switch OLED

Old: Pentium 4 -> Core 2 Duo E6750 -> i7 2600k -> R7 3700X

PermalÀnk
Medlem ★
●

Kan ev fixa hÀmtning om det inte Àr lösbart med frakt, sÄ lÀgger ett bud pÄ 150:-

PermalÀnk
●
Skrivet av iaken:

Hej,

Denna pjÀs lÄg och skrÀpa i en lÄda. Minns att jag anvÀnde den en kort stund under sommaren 2014. Den uppfattas vara i nyskick trots Äldern.

Vill du ha den sĂ„ hĂ€mtar du den i Göteborg. Skickas inte en millimeter. 😊

Öppen budgivning.

LÀs hela annonsen hÀr

Är den gjord av glas/keramik?

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av StuntmanMike:

Är den gjord av glas/keramik?

Mjuk plast.

Visa signatur

Jag förstÄr, men vad menar du?