Mitx speldator Ryzen 5800X3D, XFX RX 6800 m.m.

Permalänk
Medlem

Mitx speldator Ryzen 5800X3D, XFX RX 6800 m.m.

Gör en intressekoll på datorn då den bokstavligen står förvarad i en garderob och ej används. Säljer i första han datorn komplett för enkelheten, kan säljas utan GPU eventuellt om man önskar ett fläskigare kort.

Komponenter som datorn består av:
Chassi: Cooler master NR200P
Moderkort: Gigabyte Aorus B550I PRO AX
Processor: AMD Ryzen 7 5800X3D
Processorkylare: Corsair H100X
Fläktar till CPU kylare: Noctua NF-F12 iPPC-3000
Grafikkort: XFX Speedster MERC 319 Radeon RX 6800 BLACK 16GB GDDR6
Minnen: Corsair Vengeance LPX 32 GB 3200 MHz
Hårddisk: M.2 NVMe ssd Corsair MP600 - 1TB
Nätaggregat: Corsair SF750 platinum

Datorn om man skulle köpa nytt idag:
OBS! Då chassi och CPU kylare utgått är dessa ersatta med närmast likvärdiga ersättare efter det pris jag betalade. OBS!

https://komponentkoll.se/bygg/mexXv

Allt utom nätaggregat och grafikkort är köpt 2023-05 eller senare. Således garanti kvar.

Det finns original kartonger till allt förutom nätaggregat och grafikkort. Kvitton finns på allt. Nätagg och grafikkort inköpt tidigare än övriga delar.

Skärm:
ASUS TUF gamling VG259Q (1920x1080)
144 hz
1 ms
IPS-panel

Skärmen är från 2021-03, inköpsbevis finns samt original låda med emballage.

Bud från 8000 på datorn komplett, kan skickas då emballage till chassit är sparat ink frigoliten.

Köp nu pris: 11800 kr

Bud från 800 kr för skärmen, kan skickas då original emballage finns kvar.

Köp nu pris: 1500 kr

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller om jag vill sälja alls. Får jag ett bud jag är nöjd med blir datorn såld. Eventuell köpare bekostar frakt och jag tar ej ansvar för speditörens hantering. Kan även hämtas i Kalmar.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

8000 + frakt för Datorn

Permalänk
Medlem

8100 för datorn, 800 för skärmen.
+ Frakt på båda

Permalänk
Medlem

vad är den nuvarande konfigurationen?

förstår inte detta?
"Datorn om man skulle köpa nytt idag:
OBS! Då chassi och CPU kylare utgått är dessa ersatta med närmast likvärdiga ersättare efter det pris jag betalade. OBS!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av P34aky:

vad är den nuvarande konfigurationen?

förstår inte detta?
"Datorn om man skulle köpa nytt idag:
OBS! Då chassi och CPU kylare utgått är dessa ersatta med närmast likvärdiga ersättare efter det pris jag betalade. OBS!"

Länken han la till komponentkoll så man kan få ett humm vad datorn hade kostat att bygga med nypris.
Chassi och cpukylare har utgått så han har ersatt de i länken. Står delar för övrigt han har i datorn

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swegatron:

Länken han la till komponentkoll så man kan få ett humm vad datorn hade kostat att bygga med nypris.
Chassi och cpukylare har utgått så han har ersatt de i länken. Står delar för övrigt han har i datorn

super trevligt, tack för infon. allt är klart nu!

Permalänk
Medlem

8500 + frakt för datorn

Permalänk
Medlem

8600:- dator
800:- skärm
+ frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swegatron:

Länken han la till komponentkoll så man kan få ett humm vad datorn hade kostat att bygga med nypris.
Chassi och cpukylare har utgått så han har ersatt de i länken. Står delar för övrigt han har i datorn

Helt riktigt👍🏻

Permalänk

900kr plus frakt för skärm

Permalänk
Medlem

8700+frakt för datorn

Visa signatur

Its not about power, its about balance

Permalänk
Medlem

9000kr + frakt för datorn

Permalänk

9500 + frakt för dator

Permalänk
Medlem

9800kr + frakt för datorn

Permalänk
Medlem

Noterat alla bud hittills. Tänker att budgivningen pågår till och med kl 22:00 tisdag. Finns då bud som jag är nöjd med kontaktar jag högsta dåvarande budet i PM.

Permalänk
Nytt bud: 10 000 kr ink frakt.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Patrik Bergvall:

10 000 kr ink frakt.

Endast datorn?

Permalänk
Medlem

Inget av buden nådde till ett pris jag vill släppa datorn för, nära men inte riktigt där. Tack för alla bud iallafall!