Lenovo Tab M10 (3rd Gen) Google kids space

Permalänk
Medlem

Lenovo Tab M10 (3rd Gen) Google kids space

Dotterns morfar köpte en surfplatta till dottern som han bad mig att fixa iordning till henne så att hon kan få den när den är klar så att säga.
Har satt upp ett google konto för barn och startat Google kids space på den. Så långt funkar allt som jag hade tänkt.

Problemet som jag upplever är att det är så enkelt för henne att gå in i föräldrakontrollen på plattan. Det är ju bara att hålla inne en stor knapp nere i högra hörnet så kommer hon in och kan gå in i inställningar osv och leka runt där. Samma med "dropdown menyn" när man sveper uppifrån och ner på skärmen.

Känns inte så genomtänkt av Google att göra det så enkelt att komma åt alla de inställningarna. Jag trodde att hon endast skulle ha åtkomst till Google kids space när man installerade det.
Någon som vet om det på något vis går att sätta ett lösenord för att komma in i föräldrakontrollen?
Hade även varit fantastiskt ifall det gick att stänga av "dropdown menyn" så att hon inte kommer åt den heller.

Har försökt hitta något men antagligen är jag för dålig på att söka för hittar ingenting när jag kollar.