Kvalitets skäggtrimmer köphjälp ca 1500kr

Permalänk
Medlem

Kvalitets skäggtrimmer köphjälp ca 1500kr

Hej!
Nu är de så att styvfarsan fyller 50 och han vill ha en skäggtrimmer!

Eftersom ja redan köpt en present så får de inte vara en superdyr present. Max 1600~ kr

Vet inte riktigt vad det är man ska titta på? Har ni några tips? Allt på nätet är så förvirrande ena testet säger att en är bäst de andra listar den sist osv

Visa signatur

I5 13600k - 5600 MHz 36 CL Corsair DDR5 - Msi pro z690-a wifi ddr5 - asus tuf oc v2 3080 - corsair rmx 1000 psu - nh d15 - sn850X

Permalänk
Skrivet av redberg32:

Hej!
Nu är de så att styvfarsan fyller 50 och han vill ha en skäggtrimmer!

Eftersom ja redan köpt en present så får de inte vara en superdyr present. Max 1600~ kr

Vet inte riktigt vad det är man ska titta på? Har ni några tips? Allt på nätet är så förvirrande ena testet säger att en är bäst de andra listar den sist osv

lite som allt annat så har det betydelse på vad styvfarsan har för vanor..
vad som är bäst för nån person behöver inte betyda att den är bäst för alla..

är du själv man? tänk efter vad som krävs
använder du själv trimmer ?
är det viktigt att man kan justera klipplängd
batteritid tycker jag är viktigt.
ett ställ som också är laddare kan vara praktiskt.

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem
Skrivet av redberg32:

Hej!
Nu är de så att styvfarsan fyller 50 och han vill ha en skäggtrimmer!

Eftersom ja redan köpt en present så får de inte vara en superdyr present. Max 1600~ kr

Vet inte riktigt vad det är man ska titta på? Har ni några tips? Allt på nätet är så förvirrande ena testet säger att en är bäst de andra listar den sist osv

Kan inte rekommendera någon exakt apparat.
Men själv kör och föredrar jag Philips apparater.
Riktigt god kvalitét.

/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem

Tack båda för era svar!
Jag vill ha en med "kvalitetskänsla" lite tyngd i den och väldigt bra klippning som inte drar eller så i skägget.
Inte plastig känsla så när man greppar den så knakar det till.

Lite frisörskvalitet?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

I5 13600k - 5600 MHz 36 CL Corsair DDR5 - Msi pro z690-a wifi ddr5 - asus tuf oc v2 3080 - corsair rmx 1000 psu - nh d15 - sn850X

Permalänk
Skrivet av redberg32:

Lite frisörskvalitet?

för 1600kr ?

tyngd och att den inte knakar är kanske inte samma prioriteringar som jag hade valt..

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem

Själv har jag använt Remington i alla år. Har själv funderat lite på en Philips då min senaste (andra Remington efter att batteriet på den första som jag haft i typ 10 år blev sjukt dåligt) hade dålig plast på några av tillbehören för olika längder. Fanns inga sådana problem med min gamla, så jag undrar lite om Remington har börjat spara in på kvalitén vilket känns lite tråkigt. Kan också vara att jag fick ett måndagsex.

Visa signatur

AMD FX-8350 | Enermax Liqtech 120X | 8GB Kingston HyperX Grey 1600mhz | SSD: Samsung 840 120GB |HDD: Samsung F3 1TB, Western Digital Green 500GB | Gigabyte 990FXA-UD3 | Sapphire R9 290 | OCZ ZT 550w | Fractal Design Define R2 Black Pearl |Toshiba Chromebook 2 | Mac Mini 2011| BF3: Thursfield | Citera så svarar jag snabbare.